miércoles, 20 de enero de 2016

A finals de setembre de 2015 vam fer una activitat amb tot el cicle superior.Estavem dividits en grups.Havíem de fer una safata i una targeta relacionades amb les vacances.A mi em va tocar de profesora en aquesta activitat la Dori,la meva profesora d’anglès.Primer ens vam presentar,i desprès vam descriure les nostres safates i targetes,jo vaig ser el primer en descriure la meva safata i la meva targeta.Jo vaig fer la safata del meu pare i jo a la platja,i la targeta vaig posar un rodolí, que era:A Jaén vaig anar i a futbol sala vaig jugar.Les altres targetes i safates eren molt boniques.Al final vam fer votacions i els guanyadors de cada grup quan ens vam reunir tots al final de l’ activitat van sortir els guanyadors de cada grup i van descriure a tots les seves safates i targetes,donava la casualitat que tots els guanyadors eren nenes.Van guanyar la Sandra de 5èA,la Nerea de 6è A,la Susi de 6è A,la Natalia de 5è B,la Laia de 6èB,i la Ariadna de 6è A

Valoració:M’ho vaig passar molt bé 




                                                   

 

No hay comentarios:

Publicar un comentario